COMELNYA AWAK

Aisyah,
Saya tak pernah kisah...
Kaki awak kecil atau tidak...
Sebab bagi saya,
Awak nampak sangat comel berstoking dan bersandal atau berkasut...

Aisyah,
Saya tak pernah kisah...
Betis awak bunting padi atau tidak...
Sebab bagi saya,
Awak nampak sangat comel berkain labuh...

Aisyah,
Saya tak pernah kisah...
Badan awak langsing atau tidak...
Sebab bagi saya,
Awak nampak sangat comel berjubah...

Aisyah,
Saya tak pernah kisah...
Kulit awak putih atau tidak...
Lengan awak nampak lembut atau tidak...
Sebab bagi saya,
Awak nampak cantik bersarung lengan...

Aisyah,
Saya tak pernah kisah...
Dada awak bidang atau tidak...
Leher awak jinjang atau tidak...
Rambut awak ikal atau tidak...
Sebab bagi saya,
Awak nampak sangat comel bertudung labuh...

Aisyah,
Saya tak pernah kisah...
Muka awak bulat atau tidak...
Pipi awak tembam atau tidak...
Hidung awak mancung atau tidak...
Sebab bagi saya,
Awak nampak comel bila berpurdah...

Aisyah,
Saya tak pernah kisah...
Mata awak bulat atau sepet...
Sebab bagi saya,
Sinar mata awak menyebabkan saya takut untuk melihatnya...

Yang Ikhlas,
HAIKAL

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Awak ada sesuatu untuk diperkatakan? Atau sesuatu untuk dibincangkan?
Jom kita berdiskusi melalui e-mail...

along.azihani@gmail.com

Insya-Allah, semoga kita dapat berbincang dan berkongsi sesuatu yang bermanfaat..."

Ahmad Zakry Haikal