SEUMUR HIDUP SAYA

Aisyah,

Saya panjatkan kesyukuran pada Allah

Kerna Dia kurniakan awak,

Sebagai penyeri hidup saya,

Sebagai peneman saya dalam hidup ini,

Kini diri saya bahagia dengan awak di sisi.


Aisyah,

Saya ingin awak tahu,

Bahawa awak telah membuka hati saya,

Lama dulu, saya fikir bercinta ni sangat melalaikan,

Tapi, segalanya berubah saat awak hadir.


Aisyah,

InsyaAllah, saya berjanji,

Untuk seumur hidup saya,

Saya akan bersama awak,

Tidak kira senang atau susah,

Saya kan kekal di sisi awak,

Penuh ketulusan dan kejujuran.

InsyaAllah...

Hingga akhir hayat saya,

Saya akan mencintai awak,

Kan tetap mencintai awak.


Aisyah,

Untuk seumur hidup saya,

Tak kira siang atau malam,

Saya amat bersyukur,

Kerna Allah buka mata saya,

Kini dan selamanya,

Saya kan tetap ada di saat awak memerlukan.


Aisyah,

Dalam hati saya,

Tatkala terfikirkan awak,

Saya tersangat bahagia,

Saya doakan

Moga Allah rahmati kita,

Moga Dia berkati apa jua yang kita lakukan,

Kerna awaklah penyeri hidup saya,

Peneman hidup saya

Dan awak ilham saya,

Saya sentiasa doakan kita dapat bersama selamanya,


HAIKAL

Ilham : For The Rest of My Life (Maher Zain)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Awak ada sesuatu untuk diperkatakan? Atau sesuatu untuk dibincangkan?
Jom kita berdiskusi melalui e-mail...

along.azihani@gmail.com

Insya-Allah, semoga kita dapat berbincang dan berkongsi sesuatu yang bermanfaat..."

Ahmad Zakry Haikal